Pas  bilancit të aksidenteve rrugore ku për rreth 24 orë  humbën jetën  pesë persona dhe u plagosën gjashtë të tjerë specialistët i sugjerojnë policisë të  përgatisë  një paketë ndryshimesh ligjore që I përshtaten situatës  dhe t’ja dërgojnë  Kuvendit.   Masat në Kodin Rrugor sipas Islam Qibinit duhet të  ashpërsohen të paktën në dy drejtime.

“Nëse një drejtues mjeti është problematik dhe qarkullon mbi normat e lejuara ose shpërfill rregullat e  qarkullimit rrugor  ai nuk duhet të marrë patentën me gjobë, sepse paguan gjobën dhe nuk pezullohet leja e drejtimit. Kjo masë  duhet të hiqet me qëllim që të forcohen dispozitat për drejtues mjetesh të veçantë, për një kategori të caktuar. Aktualisht një  parkim i gabuar është nga 10 mijë në 30 mijë lekë të vjetra po kështu edhe një parakalim I gabuar  ose futja nga një rrugë kryesore në një rrugë jo kryesore, dënohen me të njejtën masa kur kundravajtja është e tillë për burim aksidenti”.

Specialistët  mendojnë se shumë drejtues mjetesh  dalin në rrugë pa njohur profilin e saj dhe pa  ditur  rregullat bazë   të qarkullimit.

Nuk kanë njohur të mjaftueshme, edhe bazike  sa i përket profilit të rrugës që përshkojnë gjatë lëvizjes.  Drejtuesit e mjeteve duhet të kenë në qendër të vemendjes gjendjen e sipërfaqes së rrugës, se për shkak të kushteve atmosferike,  lagështisë kemi pasur humbje të kontrollit të  drejtimit të automjetit  kanë dalë nga rruga, kanë goditur  trafikëndarësen ose makinën si në rastin e Gjirokastrës”.

Shpejtësia  tej normave të lejuara dhe  humbja e  kontrollit  të  drejtimit të automjetit kanë qenë dy  shkeljet kryesore që kanë çuar  në  aksidente shumë shoferë. Specialistët  sugjerojnë forcim të kontrollit teknik të mjetit në raste tilla.

“Kontrolli teknik psh për një autoveturë që bëhet për dy vjet  2 vjet kur ai  mund ti ketë të konsumuar gomat dhe për këtë shkak ulet koeficineti fërkimit mes asfaltit  dhe qendrueshmërisë së automjetit dhe bëhet shkak për aksidentet dhe mjetet e shërbimit publik që bëhet një herë në vit të bëhet një herë në gjashtë muaj”.

Sipas të dhënave të fundit të  Drejtorisë së Përgjithshme të Shërbimeve të Transportit Rrugor vetëm 12.8% e shoferëve   që iu ishte  hequr leja e drejtimit e rifituan atë pas rikthimit në autoshkollë dhe testimit  në fund të saj./ abc

Tabela

BILANCI I AKSIDENTEVE

  • Kashar –  1 i  vdekur,  3  të plagosur
  • Fier –  1 i vdekur,   1 i plagosur
  • Gjirokastër-  2 të vdekur,  1 i plagosur
  • Thumanë  – 1 i vdekur
  • Laç –  1 i plagosur

PËRGJIGJU

Ju lutemi shkruani komentin tuaj!
Ju lutem shkruani emrin tuaj këtu