Nga Imeldi Sokoli

Dhe vjen një ditë që mindarja n’thes nuk futet…
Pas Shqipërisë as Mali i Zi nuk e ka më prioritet ndërtimin e Urës së Bunës që lidh Velipojën me Ulqinin.

Mbas lajmeve nga portale të ndryshme në Shqipëri për heqjen nga lista e projekteve me status të maturuar si projekte të rëndësisë kombëtare të qeverisë Shqipëtare mu desh të bëja disa kërkime mbi këtë fakt edhe për Malin e Zi. Sipas materialeve të mbledhura fakti ishte që projekti i urës mbi Lumin Buna pritej të rikonfimohej nga procesi i Rishikimit të Planit të Përgjithshëm Kombëtar 2040 i Malit të Zi, i cili u finalizua në muajin Qershor 2025. Nga ky proces rishikimi në të cilin kanalizohen investimet publike kryesore të Malit të Zi, Projekti i Urës mbi Lumin Buna nuk përmendet në asnjë pikë të tij dhe nuk parashikohet ndonjë projekt infrastrukturor që lidh Ulqinin me Velipojën.
Sipas këtij Plani një rëndësi kryesore i jepet aksit rrugor Tivar-Boljare që është aksi kryesor drejt zonës së Ballkanit Qendror dhe realizon lidhjen me Korridorin Paneuropian nr 10 i cili vlerësohet si aksi kryesor i levizshmërisë për në Evropën Qendrore. Po ashtu kemi një zhendosje të aksit Adriatiko-Jonian në sëgmentet që përshkojnë Malin e Zi duke e zhvendosur këtë aks jo më në Rivierën Malazeze por në itinerarin Tivar- Cetinje- Trebinje.
Ky rishikim i Planit të Përgjithshëm Kombëtarë i Malit të Zi në raport me Shqipërinë ka prioritet 3 akse, Aksin Adriatiko-Jonian nëpermjet Muriqanit, Aksin Shkodër-Podgoricë nëpërmjet Hanit të Hotit sidhe Aksin në zonën e Vermoshit i cili lidhet me aksin Plavë-Guci-Andrijenavicë. Në këtë kuadër Aksi Ulqin-Velipojë por edhe lidhja ndërmjet dy shteteve në zonën e Krajës (Zogaj-Skje) duket se nuk shikohen si prioritete për të forcuar levizshmërinë ndërkufitare nga të dyja shtetet.

Sigurisht që këto fakte hedhin poshtë edhe një herë tjetër propagandën e Shqipërisë për ndërmarrjen e projekteve infrastruturore në veri të vendit të cilat ngelin vetëm në letër, koha e verteton këtë përditë, si në rastin e segmenteve të Autostradës Adriatiko-Joniane (Muriqan-Shkodër-Tiranë), si në rastin e rrugës Shkodër-Gjakovë ( që krejt rastësisht qeveria nuk e përmend faktin që ajo është një rrugë e bardhë që do të thotë që është thjeshtë shteg i hapur pa shtresa asfaltike) e po ashtu sëfundmi me projektin e shumë-propaganduar të urës mbi Lumin Buna që lidh Velipojën me Ulqinin.

Më poshtë link të dy artikujve të cilët shpjegojnë mbi projektin në fjalë.
https://www.ekapija.com/news/5210972/novi-prostorni-plan-crne-gore-predvidja-623-km-autoputeva-i-brzih-cesti
https://en.vijesti.me/news-b/economy-d/742554/spatial-plan-and-bridge-on-Bojana%2C-joint-project-of-Montenegro-and-Albania%2C-still-pending

Harta e mëposhtme paraqet ndërhyrjet infrastrukturore kryesore në Mal të Zi në kuadër të Rishikimit të Planit të Përgjithshëm Kombëtar 2040

PËRGJIGJU

Ju lutemi shkruani komentin tuaj!
Ju lutem shkruani emrin tuaj këtu